L’Institut Escola Vall de Lord, amb l’objectiu de millorar la qualitat dels serveis, posa a disposició dels membres de la comunitat educativa els canals necessaris per fer arribar agraïments, suggeriments, queixes i reclamacions, des de la seva responsabilitat i fent ús dels seus drets com a usuari del sistema educatiu.
Les demandes es classifiquen en:
- Agraïment: expressió de satisfacció (felicitació) pel funcionament d’un procés o servei.
- Suggeriment: proposta de millora sobre la prestació d’un servei amb l’objectiu de que sigui tinguda en compte per a la seva incorporació al funcionament del servei.
- Queixa: desacord amb algú o alguna situació que la persona interessada considera injusta o perjudicial.
- Reclamació: queixa vehiculada formalment per demanar la reparació d’una situació que el reclamant considera injusta o perjudicial per als seus interessos i que respon, habitualment, a una decisió o resolució prèvia (cal referenciar-la).
Procediment d’actuació
Les demandes seran presentades al centre educatiu:
- Mitjançant formulari.
- Per escrit, lliurant l’imprès als referents d’aula o equip directiu.
Un cop recollit l’agraïment, suggeriment, queixa o reclamació es respondrà per escrit (correu electrònic) en el termini d’una setmana. En cap cas es respondran demandes anònimes.