Agraïments, suggeriments, queixes, reclamacions

L’Institut Escola Vall de Lord, amb l’objectiu de millorar la qualitat dels serveis, posa a disposició dels membres de la comunitat educativa els canals necessaris per fer arribar agraïments, suggeriments, queixes i reclamacions, des de la seva responsabilitat i fent ús dels seus drets com a usuari del sistema educatiu.

Les demandes es classifiquen en:

  • Agraïment: expressió de satisfacció (felicitació) pel funcionament d’un procés o servei.
  • Suggeriment: proposta de millora sobre la prestació d’un servei amb l’objectiu de que sigui tinguda en compte per a la seva incorporació al funcionament del servei.
  • Queixa: desacord amb algú o alguna situació que la persona interessada considera injusta o perjudicial.
  • Reclamació: queixa vehiculada formalment per demanar la reparació d’una situació que el reclamant considera injusta o perjudicial per als seus interessos i que respon, habitualment, a una decisió o resolució prèvia (cal referenciar-la).

Procediment d’actuació

Les demandes seran presentades al centre educatiu:

  • Mitjançant formulari.
  • Per escrit, lliurant l’imprès als referents d’aula o equip directiu.

Un cop recollit l’agraïment, suggeriment, queixa o reclamació es respondrà per escrit (correu electrònic) en el termini d’una setmana. En cap cas es respondran demandes anònimes.