TECHNOVATION GIRLS AL TQ

Les alumnes Hawa Camara, Avril Novillo, Adja Ba, Alexandra Ruz i Hiba ElYakoubi han estat seleccionades per començar el projecte científic STEAM (Technovation Girls). Elles buscaran solucions als problemes de la nostra comunitat educativa utilitzant la tecnologia.
Cada divendres treballaran amb un grup de mentores digitals per a finalment crear una aplicació mòbil o un prototip d’IA que resolgui el problema detectat. Aquesta APP es presentarà el 18 d’abril a concurs.
Aquest important projecte buscar disminuir l’escletxa digital entre nois i noies i potenciar el paper de les alumnes en els estudis de l’àmbit científic i tecnològic.