Projecte audiovisuals 2n trimestre, TQ Magazine

PROJECTE AUDIOVISUALS 2N TRIMESTRE: TQ MAGAZINE

Benvinguts al TQ MAGAZINE, un programa digital participatiu ple de notícies, reportatges entrevistes, música, concursos i entreteniment.
Voleu formar part dels nostres reporters i reporteres?, esteu interessades en participar al programa? Esperem els vostres vídeos, comentaris i aportacions a: audiovisuals@torrequeralt.cat Participa!!!
Durant aquest 2n trimestre les i els alumnes de 2n d’ESO hem estat treballant en la producció d’un programa televisiu. De manera col•laborativa hem realitzat totes les parts del procés creatiu (el guió tenint en compte l’ús del llenguatge i expressivitat audiovisual, el disseny de les caretes, la producció i edició de vídeo…). Aquest n’és el resultat.

Nerei Santallusia
Institut Escola Torre Queralt