Presentació del projecte TECHNOVATION GIRLS CATALONIA

Les alumnes de l’institut Escola Torre Queralt, Alexandra Ruz i Adja Ba han presentat a Lleida l’app CLEAN FUTURE que van crear per a Technovation Girls Catalonia.
El grup impulsor de l’aplicació, que es diu POWER GIRLS TQ, ha dissenyat l’APP basada en la Intel·ligència artificial (IA) totalment en anglès. Aquest software ajudarà a poder mantenir net el barri del Secà Sant Pere. L’APP està directament connectada amb l’Ajuntamet de Lleida.
La iniciativa té com a objectiu el foment de la ciència i la tecnologia (STEAM) entre les nostres estudiants i el foment i ús de la llengua anglesa.
Finalment l’APP desenvolupada ha estat premiada dintre de la categoria sènior.
Us adjuntem algunes imatges de la presentació que han fet les alumnes del seu projecte a Lleida davant de l’alcalde de la ciutat i altres autoritats.
Destacar que l’IE TORRE QUERALT torna a presentar un nou equip per aquest curs 23-24.
Us anirem informant!!