Jornada de convivència del TQ a la Mitjana

L’alumnat d’educació primària, educació secundària i PFI de l’IE TORRE QUERALT ha participat en la II Jornada de Convivència 2023-24 realitzada al parc de La Mitjana durant tot el matí del divendres 22 de setembre. El nostre alumnat ha pogut passejar pel parc, jugar a jocs tradicionals i populars i practicar altres activitats físicoesportives.
La jornada ha comptat amb la dinamització de l’alumnat PFI d’auxiliar de suport a les persones en activitats socioesportives que el nostre centre educatiu ha engegat aquest curs 23-24.
Tots junts fem Torre Queralt!!!