Han començat les Extraescolars al TQ!!

Han començat les activitats extraescolars TQ 22-23!

Els alumnes de l’IE TORRE QUERALT, que participen de l’activitat de robòtica, han muntat i programat un robot. Els nostres alumnes aprenen a dissenyar, fabricar i programar el seu propi robot amb tecnología Arduino. Activitat super interessant!

A nivell esportiu, l’equip de futbol sala de l’IE TORRE QUERALT ha començat la seva participació en el torneig de futbol sala que organitza el CES, concretament en la fase participativa 1 de Lleida, dintre dels JEEC. Els alumnes han mostrat un gran nivell de joc, han representat amb bona actitud el nostre centre i amb resultat de victòria 4 a 1 davant de l’institut Maria Rúbies.

Per altra banda el passat 7 de novembre es va iniciar el grup d’aprenentatge i millora de les competències en llengua catalana per al nostre alumnat nouvingut. La participació ha estat alta. Aquesta activitat ajudarà als nostres alumnes a desenvolupar-se millor acadèmicament i obtenir millors resultats educatius.

Finalment també va arrencar l’activitat extraescolar d’escacs. El grup d’escacs de l’IE TORRE QUERALT ha començat les classes amb l’acadèmia ADEJO, del gran mestre internacional Josep Oms.
Ha estat una primera classe molt instructiva i engrescadora.
Recordem que el grup d’escacs es troba els dimarts a l’hora del pati per practicar i actualment es troba entrenant per participar en el proper GRAN TORNEIG que organitzarà el nostre centre educatiu per més de 150 alumnes i 8 instituts de Lleida.

Us deixem algunes imatges de les activitats.

Seguim!