FESTA DE LA CASTANYADA AL TQ

A l’institut Escola Torre Queralt ja hem celebrat la Castanyada!
La tradicional celebració de la festa de la Castanyada ha comptat amb diferents tipus d’activitats temàtiques, com tallers de pinta cares de Halloween, conta contes de tardor dels nostres alumnes D’ESO i PFI als més petits de la casa, un bingo Halloween amb terrorífiques titelles pels guanyadors i guanyadores, a més a més de degustació de castanyes cuites per tothom a l’escola.
No han faltat els balls tradicionals i populars, a més a més de la visita al Túnel del terror del Secà Sant Pere per part dels grans de l’escola.
Ha estat una jornada de tardor molt agradable, amb tallers internivells engrescadors entre tot l’alumnat de la nostra escola!!!