Vídeo i imatges de la Festa de la Castanyada a l’IE Torre Queralt

L’IE Torre Queralt va celebrar la Festa de la Castanyada el passat 28 d’octubre, amb un conjunt d’activitats pensades per als alumnes de tot l’institut escola, incloent danses, activitats de tardor, tallers i conta contes.
Durant el matí, a l’espai d’educació infantil, els alumnes de P3, P4 i P5 van gaudir de contes narrats pels alumnes de 3r i 4t de l’ESO.

A més a més es van fer activitats diferents de tardor entre els alumnes de primària i els de l’Institut. Activitats com pintar-se les cares, el “Bingo Halloween” amb premis de l’impressora 3D pels alumnes, jocs esportius de tardor com el “Quiditch” i el tres en ratlla amb carabasses decorades per l’ocasió.

Posteriorment a mig matí els alumnes d’ESO es van desplaçar cap a la casa Torre Queralt, on van poder gaudir de música, pica-pica, castanyes i del passatge del terror organitzat per l’Associació de veïns del Secà Sant Pere i que ells mateixos van ajudar a muntar dies abans.

A l’escola, a la tarda, vam celebrar la castanyada menjant castanyes. També vam ballar i cantar cançons amb la participació de les famílies.

Podeu consultar el video de la festa a l’instagram del centre!!