El tercer trimestre actiu, online, avaluador, diferent i formatiu

Benvolgudes famílies,

Davant l’ampliació del confinament el tercer trimestre o la docència s’inicia de forma virtual a casa. Des del centre donarem continuïtat i resposta a l’activitat formativa per ajudar a mantenir els hàbits d’estudi i el procés d’aprenentatge amb tasques educatives per al nostre alumnat. Aquesta continuïtat de l’activitat formativa s’inicia el dimarts 14 d’abril i totes les activitats seran de caràcter qualificador i avaluador tal i com determina el Departament d’Educació.

Per tal de garantir l’acompanyament de l’alumnat i la possibilitat de fer un retorn de les activitats realitzades, establirem un canal de comunicació amb el professorat, tal i com estem fent fins ara. Aquest canal serà, almenys el correu electrònic. Això no treu que el professorat tingui establertes altres vies de contacte amb l’alumnat: trucades telefòniques, Classroom…

A partir del 14 d’abril l’avaluació de les tasques encomanades serà qualificadora. Cada professor determinarà quines observacions, registres i anàlisis del procés seguit i de les produccions de cada estudiant tindrà en compte. Aquestes qualificacions determinaran un pes de l’avaluació en funció del període que duri el confinament.

Us enviem una salutació ben cordial i afectuosa. Compteu amb el suport ☺ ☺ ☺
SALUT I VIDA!!
L’Equip Directiu

Si voleu anar de vacances us deixen un enllaç de llocs per visitar