SETMANA CULTURAL A TORRE QUERALT

Durant la Setmana Cultural a l’escola, hem realitzat diverses activitats culturals promogudes des de la comissió de biblioteca.

Per tal de promoure i fer-nos ressó de la poesia japonesa, vam organitzar un emocionant taller de Haiku, relacionat amb la llegenda de Sant Jordi. Els resultats van ser una comobinació de creativitat i diversió del que vam gaudir moltíssim.

El dia de Sant Jordi, destaquem la celebració dels Jocs Florals, on vam premiar els talents literaris i artístics dels nens i nenes guanyadors i guanyadores de cada curs.

Per donar més llum a la festa, vam presentar el conte col·lectiu creat per tota l’escola, des dels més petits fins als més grans. El resultat és una història divertida i original que ha encantat a tothom.

Al sortir de l’escola, l’alumant de sisè va tenir molt èxit en la paradeta de llibres de segona mà. Aquesta iniciativa ens permet donar una segona vida als llibres que hem descatalogat de la biblioteca i, al mateix temps, obtenir una petita injecció per renovar-ne de nous i fer més atractiva i enriquidora la nostra font bibliogràfica.

Per culminar aquesta Setmana mágica, vam organitzar una sessió especial d’apadrinament lector, reforçant els lligams entre els i les nostres lectors i lectores joves.

Aquesta setmana ens ha permès fomentar la passió per la lectura i la cultura entre el nostre alumnat.

Gràcies per formar part d’aquesta experiència única!