Primer campionat de bàsquet IE-TQ

El passat dilluns 20 de desembre es va jugar el 1r torneig de bàsquet de Nadal de l’IE Torrequeralt, que va comptar amb la participació de l’alumnat de 6è de Primària fins a 4t d’ESO.
L’activitat esportiva es va dur a terme al Pavelló municipal… Llegeix més»

Anem a patinar

Els passats dies 15, 16 i 17 de Desembre, el Departament d’Educació Física del nostre Institut Escola va organitzar una sortida de l’alumnat de 6è de Primària fins a 4t d’ESO a l’Skating ICE de Lleida, a la plaça Sant Joan, per patinar sobre… Llegeix més»

El teatre Max a Escena