Anem a patinar

Els passats dies 15, 16 i 17 de Desembre, el Departament d’Educació Física del nostre Institut Escola va organitzar una sortida de l’alumnat de 6è de Primària fins a 4t d’ESO a l’Skating ICE de Lleida, a la plaça Sant Joan, per patinar sobre gel.

Durant tot el matí, vam fer un exercici que desenvolupa unes qualitats físiques (flexibilitat, força, velocitat…), unes habilitats motrius (girs, desplaçaments…) i unes qualitats psicomotrius (equilibri, agilitat, coordinació), en un espai fora de l’àmbit de l’institut. A banda d’ésser un exercici físic molt complet i alhora difícil, és una activitat que potència la superació personal enfront una activitat física poc habitual, permet gaudir del patinatge amb companys i ens proporciona un temps de distensió en companyonia que millora la cohesió dels grups i la socialització en general.

La jornada va anar molt bé i va ser molt divertida. Bon Nadal!