Material escolar

Descripció i enumeració del material escolar que els alumnes i famílies necessitaran per al nivell educatiu corresponent, és recomanable diferenciar les diferents tipologies de material escolar necessari (llibres de text, lectures, dispositius digitals, material de taller, de dibuix…)

A l’escola considerem que per a dur a terme un bon ensenyament-aprenentatge cal utilitzar diversos materials escolars:

A la Comunitat de petits utilitzem llibres d’imatges, llibres de consulta i llibres de lectura, tots ells socialitzats.

A Primària i l’ESO utilitzem llibres de text per a treballar les matèries instrumentals: matemàtiques, quaderns per català i llibre d’anglès.
Els llibres socialitzats són: llibres de text de medi, per reforçar el treball de projectes, llibres de lectura i llibres de consulta.

Els dispositius digitals els aporta el centre, així com els materials pels tallers, ambients, plàstica…

Tot l’alumnat ha de dur un cop a l’any un llistat de material fungible que se’ls dóna a les famílies.