Casal d’estiu i colònies

Casal d’estiu

Un cop s’acaba el curs escolar (juny), l’AFA organitza, juntament amb el proveïdor, el casal d’estiu durant la darrera setmana de juny i tot el mes de juliol.

Es tracta d’un espai de trobada de caràcter lúdic-educatiu on els infants poden gaudir d’activitats de lliure. El casal té un centre d’interès que és l’eix central d’animació de tot el casal (per exemple, les Olimpíades, els animals, etc.). Sempre es reserven unes places per a alumnes de fora de l’escola.

més informació

Colònies

L’objectiu és que els nens i nenes puguin conviure en un espai diferent, 24 hores del dia, tot gaudint d’activitats lúdiques organitzades entorn un centre d’interès.

Les colònies tenen una duració de tres dies per infantil (arribada diumenge tarda i sortida dimecres tarda) i set dies per primària (arribada diumenge tarda i sortida dissabte tarda). Els nens de 1r i 2n poden triar entre l’opció de tres dies o una setmana.

Curs: De P3 fins a 6è.
Horari: 24h / tres dies o una setmana
Període: Primer diumenge després d’acabar el curs fins dimecres o dissabte de la setmana següent.
Inscripcions: S’informarà de la dates exacte.

+informació