Inici de curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el proper dilluns, 14 de setembre, comença el nou curs escolar. Abans de començar les classes, hi ha prevista la presentació i l’acollida de l’alumnat d’ESO i Batxillerat. A la web del centre en podeu consultar els horaris i les llistes dels grups.

Iniciem un curs amb un context ben diferent, és per això que s’ha elaborat un Pla d’Organització i un díptic que recull les informacions principals, amb l’objectiu de definir els criteris d’organització de grups, matèries optatives, entrades, sortides, mesures sanitàries, protocols i, en definitiva, tot allò que és fonamental per tal de donar resposta a les necessitats plantejades aquest curs 2020-2021.

Estem segurs que ara més que mai és necessari tenir els centres oberts i confiem que, amb bona voluntat i molt d’esforç per part de tots, evitarem riscos i afrontarem aquest curs amb les millors condicions.

Us desitgem un bon inici de curs!