Exposició 4t ESO “Sota la superfície, el que no es veu”

L’alumnat de 4t d’ESO participant al projecte de RCS Edualter ha creat una exposició artística per tal de parlar sobre les violències masclistes amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Durant el segon trimestre l’alumnat de 4t ha estat aprenent i investigant sobre les violències masclistes, realitzant diverses dinàmiques de reflexió, analitzant dades, música, casos… i ha aplicat els coneixements adquirits en la construcció d’un iceberg en volum de les violències (on apareixen més violències invisibles que aquelles que s’observen ràpidament) així com l’escala de Pepa i Pepe, que se centra en la violència de les relacions personals i la seva evolució.

Per tancar el projecte, ha creat l’exposició artística “Sota la superfície, el que no es veu”. Utilitzant la poesia visual, l’alumnat ha creat imatges representant diferents tipus de violències masclistes en una sèrie de 20 fotografies en blanc i negre que després ha presentat i explicat a l’alumnat de primer d’ESO.