Portada

Trobada d’entitats

Diables, gegants, caminàires, esportistes… fins a 12 entitats s’han congregat avui al gimnàs de l’Institut per donar a conèixer als delegats i delegades del centre com poden participar i implicar-se en el teixit associatiu i la vida cultural de Vilamajor.

Trobada d’entitats Llegeix més »

I després de l’ESO què?

Dimarts 10 de març a les 17h, convoquem a les famílies de 4t d’ESO a una xerrada informativa amb el següent ordre del dia: I després de l’ESO què? Aquesta part de la reunió està destinada a totes les famílies de 4t d’ESO. Com treballem l’orientació a l’Institut Vilamajor? Quines possibilitats ofereix el sistema educatiu català?

I després de l’ESO què? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut