11 de febrer, vaga general educativa
Benvolgudes famílies, Us informem que el proper dia 11 de febrer tindrà lloc una vaga general educativa. Us recordem que, d’acord amb el Decret 102/2010, d’autonomia dels centres educatius, a partir de 3r d’Educació Secundària Obligatòria l’alumnat pot prendre decisions col·lectives sobre la seva assistència a classe. El Consell de delegats del centre, en concret […]
11 de febrer, vaga general educativa Llegeix més »




