12_05_26 Vaga general educativa

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dia 12 de maig tindrà lloc una vaga general educativa.

El centre romandrà obert i es garantirà l’atenció educativa a tot l’alumnat que assisteixi al centre, així com els serveis mínims, si escau.

L’alumnat absent constarà amb falta d’assistència a l’aplicació iEduca, que podeu justificar com a famílies. Per tant, és important que, en el cas que autoritzeu el/la vostre/a fill/a a absentar-se del centre amb motiu de la vaga del dia 11 de febrer, justifiqueu la falta d’assistència a primera hora del matí a través de la plataforma iEduca.

Així mateix, us fem saber que l’alumnat del centre ens ha manifestat la seva intenció d’adherir-se a la vaga que també ha estat convocada pel sindicat d’estudiants. Quan rebem la corresponent aprovació del Consell Escolar us informarem.

Gràcies per la vostra col·laboració.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut