Aprendre a conèixer, fer, ser i conviure!

Proves Cangur

Dijous 21 van tenir lloc a l’espai de La Fàbrica les proves Cangur.
Són les proves de matemàtiques organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques que es realitzen simultàniament a tota Catalunya.
Cal agrair la implicació de l’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor.

Calendari de cultures

L’alumnat de 2n de batxillerat a l’assignatura optativa d’ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) han treballat l’ODS 5, educació de qualitat.
Amb l’objectiu de conscienciar sobre la poca representació d’altres cultures al nostre centre han creat un calendari mensual representant de festivitats tradicionals de les diferents cultures… Llegeix més»

Reunió informativa per a les famílies de 4t d’ESO: I desprès de l’ESO, què?

Benvolgudes famílies i alumnat de 4t d’ESO,

Us convoquem a una reunió informativa per al proper dilluns 18 de març a les 17h a l’institut amb la següent ordre del dia:

1. I desprès de l’ESO, què?
  2. Com treballem l’orientació educativa amb els vostres fills/es?
  3. Procediment i novetats de la preinscripció i matrícula d’estudis postobligatoris curs 2024-2025: de CFGM i de Batxillerat.
  4. Portes Obertes de Batxillerat curs 2024-2025 a l’institut Vilamajor.

Totes les qüestions tractades són del vostre interès per a un bon acompanyament en aquest canvi d’etapa educativa dels vostres fills/es, per això, esperem la vostra assistència i participació. Som-hi!