2n ESO participa a la Cursa Escolar de Salt

Aquest dimarts, 24 d’abril, l’alumnat de 2n d’ESO del Vallvera ha participat a la cursa escolar de Salt 2023. Es tracta d’una cursa que abans de la pandèmia ja es feia i que s’ha volgut recuperar. Hi participaven les escoles i Instituts de Salt amb l’alumnat de 6è de primària, 1er i 2on d’ESO.

Va ser tot un èxit de participació, i amb resultats destacables pel nostre Institut: en categoria femenina, la Manal Irzi va quedar en quarta posició, a les portes de pujar al podi i la Lina Gaouzi, vuitena. En categoria masculina, en Papa Balde va guanyar la cursa i l’Anas Marouan va quedar en quarta posició.

Molt orgullosos del nostre alumnat, que van animar-se en tot moment, deixant palès el companyonia entre tots plegats. Val a dir que tothom es va implicar molt en l’activitat i van tenir una molt bona actitud. Esperem repetir l’any que ve!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *