Premis del concurs literari de Sant Jordi 2023

Com cada any, a l’Institut Vallvera hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb l’acte de lliurament dels premis del concurs literari. El concurs està organitzat pel Departament de Llengua Catalana amb la col·laboració de l’equip directiu i hi podia participar tot l’alumnat del centre presentant textos escrits en llengua catalana. Aquest curs, s’ha ampliat el concurs amb una categoria de fotografia i una altra de videopoemes.

Com cada any, distribuïm els premis en tres categories: la categoria A, formada per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO; la categoria B, formada pels alumnes de 3r i 4t, i la categoria C, en què podia participar l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius, presentant textos tant de narrativa com de poesia.

Cal remarcar l’alt èxit de participació d’aquesta edició. El jurat, juntament amb els membres de la direcció del centre, ha fet el lliurament dels diferents guardons a l’alumnat seleccionat.

El premi està format per un diploma personalitzat, dos llibres, una rosa i una targeta regal de 20 € de la botiga Abacus. L’alumna guardonada amb l’accèssit també ha rebut un diploma personalitzat, dos llibres i una rosa. D’altra banda, tots els participants també han estat obsequiats amb un detall.

GUANYADORS/ES DEL PREMI SANT JORDI 2023

CATEGORIA A – POESIA:

“Ets el passat, el present i el futur”, AFRA DEULOFEU

CATEGORIA A – NARRATIVA:

“El lladre bondadós”, ANDREI LUPU

CATEGORIA B – POESIA:

“En cerca d’altres camins” , MANKIRAT SINGH

CATEGORIA B – NARRATIVA:

“Només tu i jo”, SAFAE FADILI

CATEGORIA C – POESIA:

“ A punt de marxar”, NISSRINE OURTI

CATEGORIA C – NARRATIVA:

“Le salon des refusées”, JÚLIA PELEGRÍ

ACCÈSSIT CATEGORIA C – NARRATIVA:

“Carta al Sr. Càncer”, LAIA VELÁZQUEZ

FOTOGRAFIA: HELENA SIDERA

VIDEOPOEMA: ROMAISA ABOUL

Enhorabona! I moltes gràcies a tothom per la seva participació!