1r de GAD visita la cooperativa La Fageda

Aquest divendres, 28 d’abril, l’alumnat de primer del grau mitjà de Gestió administrativa ha visitat la cooperativa La Fageda, a la comarca de la Garrotxa. Es tracta d’una cooperativa exemplar que, des de la seva creació el 1982, ha donat feina a una gran quantitat de persones amb dificultats d’inserció laboral, adaptant-se a les necessitats de cada moment, i esdevenint una empresa referent en responsabilitat social corporativa i reconeguda per la qualitat dels seus productes. Actualment hi treballen més de 450 persones, a més d’altres que són usuàries de serveis ocupacionals i dels programes socials que s’hi desenvolupen.

Amb aquesta visita, a més de la vessant social de l’empresa, l’alumnat ha pogut conèixer les fases del procés de producció, des del naixement dels vedells fins al procés de munyida, el tractament de la llet i la seva transformació en els diferents productes. Tot plegat, en un entorn privilegiat, el de la Fageda d’en Jordà, un bosc de faigs únic a la Península ibèrica per la seva extensió i ubicació, en plena zona volcànica de la Garrotxa. Una visita molt profitosa, que esperem repetir l’any vinent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *