Mobilitat internacional

eu_flag-erasmus_-ae617

Dins el marc del programa Erasmus+ participem en projectes de mobilitat internacional per a l’alumnat de Formació profesional. Això permet fer pràctiques a l’estranger (Unió Europea, bàsicament), ja sigui durant els estudis o un cop graduats.

Actualment, participem en diferents projectes que promouen les institucions següents:

fundacio_bcn-fp-3e9d8 Fundació BCN Formació Professional: Dos alumnes de grau superior faran pràctiques a l’estranger durant els seus estudis i dos alumnes de grau mitjà faran pràctiques a l’estranger un cop graduats.
fundacio_inform-c9735 Fundació Inform: Diferents alumnes del CFGM de Gestió administrativa i diferents professors que participen en el projecte de simulació d’empreses a l’aula faran estades a l’estranger per conèixer diferents iniciatives.
consorci Dins del marc del programa Comenius Reggio, promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona, el centre participa en un projecte de col·laboració amb la ciutat de Gotteborg (Suècia), amb l’objectiu d’intercanviar idees i experiències per combatre l’abandonament escolar.
DeptEnse Departament d’EnsenyamentDiverses iniciatives adreçades al professorat.