Xerrada sobre tractaments estètics a pacients d’Oncologia

img-20161220-wa0001

L’alumnat d’Estètica ha assistit a una xerrada de la Fundació Ricardo Fisas sobre tractaments estètics a pacients d’Oncologia.

Els diferents efectes secundaris que els tractaments oncològics tenen sobre la pell i l’aspecte físic, afecten directament a l’estat d’ànim dels pacients. Hi ha evidències que relacionen la millora de l’estat d’ànim amb un millor aspecte físic. Això ajuda a recuperar l’equilibri i a millorar la adherència al tractament mèdic.

Aquesta organització sense ànim de lucre, vinculada a l’empresa de cosmètica de luxe Natura Bissé, s’encarrega de finançar projectes per tal que diferents voluntaris puguin fer cures estètiques de forma gratuïta a persones que estan seguint un tractament oncològic per diferents hospitals de tot Espanya.

Amb aquesta xerrada s’ha donat a conèixer al nostre alumnat que l’estètica també té una vessant social molt important.