Xerrada Escola i Empresa

img_3262-9bbd9

Dilluns 22 de febrer, els nostres alumnes del Grup B del Cicle d’Estètica i Bellesa, van assistir a una sessió del programa Escola i Empresa al nostre centre.
El senyor Iván Cid, Director General de l’empresa GERMARK, juntament amb un acompanyant de FemCat, van fer una exposició sobre la necessitat de l’empresa a la societat, van despertar l’interès pel món de l’empresa entre els joves i mostrar les habilitats que requereix un empresari.
L’empresa GERMARK es dedica a l’impressió d’etiquetes i sistemes d’aplicació i codificació per productes de gran consum i industrials, compta amb cent treballadors a la seva seu ubicada a Cornellà de Llobregat.
Es va mostrar que els empresaris són persones com la resta i estan disponibles per que els estudiants hi parlin i els facin preguntes intentant posar-se al seu lloc.
Més fotografies al Facebook