Videoconfèrència amb el camp de refugiats de Kalochori

El passat dilluns 21, l’alumnat de 1r i 2n d’Animació d’Activitats Físico-esportives de matí va poder parlar, a través d’una videoconferència amb el Noor, un refugiat Kurd del camp de Kalochori, Tesalònica (Grècia).

L’alumnat es va interessar pel dia a dia al camp de refugiats i quines eren les necessitats bàsiques més urgents. Ell va respondre a totes les preguntes i finalment va rebre un aplaudiment de tots els assistents. Més tard el Noor va enviar un missatge emotiu d’agraïment.

La xerrada va ser possible gràcies a la fundadora de l’ONG Barcelona Human Aid, la Montse Pérez i la cooperant Olga Rovira.

Esperem poder organitzar aviat alguna activitat al centre per a recaptar fons amb finalitat d’ajudar-los a tenir una vida més digna.