Postural workshop

In this postural workshop at Espai de Mar, hairdressing amd beauty students at Ins Vall Hebron learnt quite a few useful tips that they can easily apply in their daily practice. They also became aware of the importance of a correct posture while working to keep fit and healthy and avoid potential pain and body injuries in the future.

En el taller de correcció postural a l’Espai de Mar, les alumnes de perruqueria i estètica de l’Institut Vall d’Hebron van aprendre alguns consells útils que poden aplicar en la seva pràctica diària. Han agafat consciència de la importància de mantenir una correcta postura corporal mentre treballen per mantenir una correcte salut i evitar possibles dolors i lesions en un futur.