Oberta la inscripció al curs de Mindfulness

El curs adreçat al professorat de FP de Mindfulness es realitzarà els dijous de 15.30 a 18.30 a partir del proper 8 de febrer (10 sessions). Els objectius del curs són:

• Cultivar la consciència de la respiració per ajudar a unir cos i ment i desenvolupar la concentració.
  • Cuidar el nostre cos per reduir l’estrès i el patiment.
  • Cultivar el caminar i el moviment conscient a la nostra vida diària.
  • Aprendre a cultivar sentiments d’alegria i felicitat i a apreciar el que ja tenim.
  • Aprendre a simplificar les nostres vides per ser capaços de tenir més temps per relaxar-nos i gaudir de la vida.
  • Familiaritzar-nos amb la pràctica del menjar conscient per a una vida saludable en un món sostenible.
  • Aprendre a escoltar i abraçar les nostres emocions intenses, com la por, la ràbia, l’ansietat i la desesperació.
  • Aprendre a usar la paraula amable i l’escolta compassiva per cuidar les nostres relacions.
  • Practicar la resolució pacífica dels conflictes i aprofundir en l’art de la reconciliació i la inclusivitat..
  • Explorar directrius no sectàries i ètiques per a la nostra pròpia salut i felicitat i també per a la de les nostres famílies, escoles i comunitats, la de la nostra societat i la del nostre món.
  • Observar de forma profunda el nostre consum i producció, com a individus i com a societat en un món global.

Els qui us volgueu inscriure heu d’enviar un missatge (botó CONTACTE) indicant el vostre nom i cognoms, el vostre DNI i el vostre centre de treball abans del dimecres 7 de febrer.