Meeting Point Empreses simulades

El passat 14 de març els alumnes de la família d’Admimnistració i Gestió varen participar en el Meeting Point d’empreses simulades, organitzada per la Fundació Inform i la Fundació FP Barcelona, a l’Institut Joan Brossa.

Assenyalar que una de les nostres empreses va guanyar un 2n premi en el concurs d’anuncis publicitaris, que va fer l’alumna Ariadna Rodríguez de 2n d’Administració i Finances.

Totes aquestes empreses simulades compren i venen els seus productes/serveis en aquest mercat mundial d’empreses simulades. Aquest projecte esdevé una eina fonamental per al procés d’aprenentatge dels nostres alumnes.

L’experiència a més de formativa i pràctica va ser molt profitosa i divertida per a tots els alumnes que participaren.