Erasmus+ a Àustria, 2017

La setmana del 16 al 20 d’octubre, les professores del departament d’Administratiu, Victoria Valdés i Maribel Nadal, vam participar en un estada formativa d’una setmana a Àustria juntament amb altres sis professors vinguts de Catalunya i del País Basc.

Aquesta estada, que s´emmarca dins del projecte de mobilitat internacional de la Fundació INFORM i compta amb la subvenció del programa ERASMUS+, te l’objectiu de conèixer la manera de treballar d’altres centres, intercanviar experiències i fer contactes que ens ajudin a millorar el funcionament de les nostres empreses simulades (virtual company).

Hem tingut ocasió de conèixer, de primera mà, quin és el sistema educatiu austríac i com funciona l’equivalent a la nostra Formació Professional, la utilització que és fa del programa SEFED (eina imprescindible a l’aula empresa) i les seves instal·lacions.

També hem aprofitat per donar a conèixer les nostres empreses simulades i fer contactes per a que els nostres alumnes puguin establir relacions comercials amb els alumnes d’aquests centres mitjançant les seves plataformes virtuals.