CAFMN al Climbat de la Foixarda

L’alumnat del CAFMN va visitar el rocòdrom Climbat de la Foixarda el passat divendres 29 de novembre.

El Climbat de la Foixarda va celebrar el passat cap de setmana un dels seus esdeveniment anuals, el Winter festival. Les quatre línies del grau mitjà van tenir la possibilitat d’assistir-hi i participar-hi. L’alumnat va conèixer el muntatge i funcionament d’un esdeveniment esportiu d’aquesta envergadura i també va poder participar-hi. Van poder escalar els diferents blocs creats especialment pel Festival. També van poder escalar amb els auto asseguradors del centre i participar en alguna de les activitats proposades, com el bloc en parelles.

En acabar, el director del centre, Jaume Oliveras, els va explicar la seva trajectòria i els va donar la possibilitat de realitzar les pràctiques del Grau Mitjà en aquestes instal·lacions.