XI Concurs d’idees emprenedores

Com cada curs, torna el Concurs d’idees emprenedores de l’Institut Vall d’Hebron organitzat pel departament de FOL juntament amb la Xarxa EmprènFP.

L’esperit emprenedor es podria definir com una actitud i un procés de creació d’una activitat econòmica on innovar sobre allò establert i adaptar-se als canvis és fonamental.

Aquest concurs d’idees emprenedores pretén impulsar l’esperit creatiu i innovador en els nostres alumnes, motivant-los a desenvolupar el seu potencial humà tant en l’àmbit personal com professional.

BASES DEL CONCURS:

1. Presentació d’idees de negoci. Es valorarà la creativitat i els aspectes innovadors de la idea i també que sigui realista i viable econòmicament (recordeu que no consisteix tan sols en crear/inventar una cosa completament nova, si no que podem presentar millores o modificacions i ser molt creatius).
2. La idea pot estar relacionada amb qualsevol àmbit d’activitat, i no necessàriament amb els estudis cursats.
3. La presentació es realitzarà omplint el resum executiu corresponent que s’adjunta en aquestes bases.
4. Aquest resum executiu s’haurà de lliurar al Departament de FOL en els terminis que a continuació s’estableixen.
5. Els millors projectes podran participar al concurs FP EMPRÈN de l’Ajuntament de Barcelona, on hauran de presentar un pla  d’empresa i un vídeo presentant el projecte.
6. A nivell de centre, la idea guanyadora també serà premiada econòmicament i tindrà la certificació corresponent. El segon i tercer premi també seran premiats amb una certificació.

CALENDARI

1. Presentació de les idees emprenedores al professorat del Departament de FOL: setmana del 30 d’octubre al 03 de novembre de 2023.

2. Selecció per part del jurat de les millors idees: setmana del 06 al 10 de novembre de 2023.

3. Publicació de la resolució del jurat: 17 de novembre de 2023. El nom de l’alumnat seleccionat es comunicarà al web del centre.

Trobareu la informació completa al document adjunt:

BASES CONCURS IDEES EMPRENEDORES 2023-24