V Jornades d’emprenedoria 2017-2018

La setmana passada vam tenir la 5ª Jornada d’emprenedoria que s’organitza a l’Institut des del Departament de FOL amb la col·laboració de Barcelona Activa.

Alumnes dels cicles d’administració i d’estètica del torn de tarda van assistir a la xerrada que ens va oferir Àngel Díaz explicant la seva experiència com a empresari emprenedor.

En el mateix acte es van fer les entregues dels guanyadors del concurs d’idees emprenedors de l’Institut Vall d’Hebron que hem celebrat enguany:

1er premi: FIT PLANET, de Sergi Jiménez i Adrià López.

2n premi: MALTECH, de David Alonso i Sergi Mateu.

3er premi: FLORIBOX, de Wladimir Taco.

El projectes guanyadors Fit Planet i Maltech participaran en representació de l’Institut Vall d’Hebron en el 9ª edició dels Premis FP Emprèn que organitza la Fundació BCN Formació Professional i on participen projectes d’alumnes de FP de tot Barcelona. Des d’aquí us desitgem molta sort!

Malauradament la xerrada del torn de matí d’aquesta 5ª jornada d’emprenedora es va haver d’anul·lar per problemes d’agenda de darrera hora amb el ponent de Barcelona Activa. Esperem poder trobar una altra data i fer aquesta xerrada pels alumnes del matí abans de finalitzar aquest curs!