Tots Sants 2021

Per setè any consecutiu al nostre institut, hem celebrat Tots Sants amb una marató de contes de terror; aquesta vegada, però, ho hem realitzat al teatre del centre, en comptes de les aules de 4t.

Arribat el gran dia, els alumnes de 4t d’ESO van ambientar el teatre per a l’ocasió, el van decorar amb teranyines i, fins i tot, van portar una màquina de fum. Quan tot estava perfecte, van pujar a buscar els alumnes de 1r d’ESO a les seves classes i els van acompanyar fins al teatre. A partir de les 12 h van donar inici a la narració de contes de terror clàssics -que portaven un mes preparant- als seus companys de 1r. I, a l’igual que les promocions anteriors, els alumnes de 4t d’enguany van rebre aquesta activitat quan eren a primer; i, ara que han arribat a l’últim curs de l’ESO, han passat de ser espectadors, a narradors.

El resultat? Una jornada ben emocionant plena de literatura, teatre, contes i, sobretot, altes dosis de misteri i suspens… I, perquè veieu que és així, aquí teniu el vídeo-resum de la jornada, el qual ens ha ajudat a editar la nostra ex alumna Paulina. A part, com sempre, donem també un fort agraïment al Jefrey, alumne de 2n BTX, que es va ocupar de controlar i manegar tota la part tècnica audiovisual de l’activitat. Gràcies als dos!!!