SPEED JOB DATING

Els alumnes de 1r B d’Administració i Finances del nostre centre han realitzat una ativitat amb alumnes del l’Ins. Les Salines del Prat de Llobregat, consistent en un speed job dating.
Aquesta és una de les experiències que s’han proposat des de la Xarxa Orienta FP, on participa el nostre centre des d’aquest curs.
Es tracta de realitzar entrevistes de treball, de durada molt breu (entre 5 i 10 minuts) on els alumnes  s’han de presentar com la millor opció per a l’empleador, gestionant bé el temps i mostrant el seu interès, proposta de valor i competències.
Cada alumne ha realitzar dos rols, el de candidat i el d’entrevistador,practicant així els diferents punt de vista  de l’entrevista de treball.