Setmana de la Ciència. La Marató

Dins de les activitats programades per la Setmana de la Ciència, els nostres alumnes d’ ESO i Batxillerat han participat en les conferencies que ofereix la fundació La Marató, aquest any dedicades a la Covid-19.
La activitat comença amb el visionat d un documental on la cantant i compositora Judit Neddermann fa de fil conductor, en un recorregut on coneixerem la Judit, la família Hornsveld, la Yusra i la Maria, que han viscut en primera persona o molt de prop la Covid-19. Els acompanyen dos experts en aquesta malaltia , la Dra. Magda Campins, de l’Hospital Vall d’Hebron i el Dr. Juanjo Garcia, de l’Hospital Sant Joan de Deu, que exposen les claus del coronavirus SARS-CoV-2. Els Stay Homas, l’exitós trio musical sorgit durant el confinament i molt actiu a les xarxes socials, integrat per Klaus Stroink, Guillem Boltó i Rai Benet- i Judit Neddermann tanquen el documental amb el videoclip de la “Cançó de confinament número 6”.
Aquí teniu l’enllaç del documental.

A continuació, els nostres alumnes han pogut fer preguntes sobre el tema a l’ expert en biomedicina Álvaro Moga.