Jornada solidària a l’Institut

El dia 17 de març els alumnes de 3r d’ESO vam organitzar diverses activitats per recollir aliments per col•laborar amb Carmel Amunt. Molts dels alumnes van col•laborar portant aliments de casa.No tot va sortir com ho  esperàvem però entre tots vam poder tirar endavant amb les activitats, superar els petits obstacles i aprendre que a la propera ho podem organitzar millor.
Es va organitzar un cinema, una festa i tornejos d’esports solidaris.
Uns dies abans també vam anar als mercats en petits grups per poder fer recollida d’aliments.
Els grups ens hem sentit bé amb nosaltres mateixos perquè hem aconseguit el nostre propòsit.

I ara uns petits comentaris de les persones que han participat en les activitats:
“Aquesta experiència m’ha servit per valorar més el menjar que mengem cada dia.” (estudiant de 3r d’ESO)
“Ha estat bé la festa però no ens ha agradat gaire alguna música que posaven perquè era música molt masclista i a part no només existeix reggaeton. Hi ha més tipus de música. A part d’això, molt bé.” (alumnes de 1r d’ESO)
“Ha millorat respecte l’any passat i estic content perquè les activitats han sigut divertides.” (alumne de 4t d’ESO, organitzador de les activitats de l’any passat)
“Ha estat un èxit!” (alumne de 3r d’ESO)