Jocs Florals i concursos Sant Jordi

S’apropa Sant Jordi i, com cada any, des de les coordinacions i els departaments hem elaborat les bases dels Jocs Florals i dels diferents concursos de la diada d’enguany, que celebrarem al centre el dimarts 23 d’abril.

Aquest any comptem, com és habitual, amb el certamen de literatura en català, castellà i anglès, així com els concursos de còmics en anglès i francès, d’agenda escolar, de fotografia i de fotografia matemàtica i de muntanya. Cal destacar, a més, un de nou: El concurs literari d’interculturalitat, en què els alumnes podran parlar tant de les diferents cultures que ens enriqueixen com de la cultura pròpia, deixant enrere els estereotips i donant a conèixer les arrels i la veritable essència de la seva cultura. A part, per segon any consecutiu també comptem amb el concurs del cartell de la Festa Major de Sant Genís, en què els alumnes del nostre institut en exclusiva elaboraran el cartell promocional de la Festa Major del barri.
Aquí us deixem l’enllaç a les bases de tots els concursos que, d’altra banda, també trobareu penjades en paper als vestíbuls de les dues entrades de l’institut. Per últim, us recordem que hi esteu convocats tots els alumnes del centre (ESO, Batxillerat, FP i CAS), així que animeu-vos a participar-hi!!!!

Concurs agenda escolar  Concurs literari català / castellà Concurs Calligram Sant Jordi
Concurs còmics anglès  Concurs còmics francès Concurs cartell Associació de Veïns
Concurs Fotografia 2019 / Fotografia muntanya 2019 / Concurs Fotografia matemàtica 2019  Concurs literari anglès Concurs literari interculturalitat