Jocs Florals i concursos del dia de Sant Jordi

S’apropa Sant Jordi i, com cada any, des de les coordinacions i els departaments hem elaborat les bases dels Jocs Florals i dels diferents concursos de la diada d’enguany, que celebrarem al centre el dilluns 23 d’abril.
Aquest any comptem, com és habitual, amb el certamen de literatura en català, castellà i anglès, així com els concursos de còmics en anglès i francès, d’agenda escolar, de fotografia i de fotografia matemàtica. Cal destacar, a més, un de nou per a nosaltres: El concurs del cartell de la Festa Major de Sant Genís. Hem d’agrair a l’associació de veïns del barri que ens hagi ofert en exclusiva per als alumnes de l’institut Vall d’Hebron la participació en aquest concurs, en què es decidirà quin cartell lluirem al barri el dia de la Festa Major.
Aquí us deixem l’enllaç a les bases de tots els concursos que, d’altra banda, també trobareu penjades en paper als vestíbuls de les dues entrades de l’institut. Per últim, us recordem que hi esteu convocats tots els alumnes del centre (ESO, Batxillerat, FP i CAS), així que animeu-vos a participar-hi!!!!

Concurs literari català-castellà Concurs anglès literari Concurs de fotografia / Concurs de fotografia de muntanya
ncurs còmics en anglès Concurs còmics francès Concurs de fotografia matemàtica
Concurs calligram Concurs agenda escolar Concurs cartell de l’Associació de veïns