Ha arribat el Carnaval!

Tot i que avui comença el cap de setmana en que moltes persones podran participar de les diferents rues de Carnaval que tindran lloc arreu de la ciutat, les alumnes del PFI d’Imatge Personal es van avançar. El passat dilluns van anar a l’Escola Bressol de l’Hospital Vall d’Hebron i van complir els desitjos dels nens i nenes, maquillant-los la cara per completar les disfresses que portaven.

De la mateixa manera que havia passat en cursos anteriors, aquesta col·laboració va ser un èxit. Els nens i nenes somreien feliços en veure el resultat del maquillatge a la pròpia pell i les alumnes de PFI van sentir-se satisfetes de la seva feina, en haver posat en pràctica els aprenentatges adquirits al llarg d’aquestes últimes setmanes i mesos.