Festa intercultural de fi de curs

Aquest any, l’alumnat de 1r de batxillerat ha participat en 3 tallers de Convivència intercultural que ha dinamitzat Fundació Adsis. D’aquesta experiència n’ha sorgit el “Grup de joves per la convivència intercultural” de l’institut Vall d’Hebron, format per alumnat voluntari que es proposa promoure la riquesa de totes les cultures i denunciar les situacions de discriminació i injustícia.

Així presentaven la Sara i el Raúl l’acte de divendres passat:

Benvingudes a la festa intercultural de fi de curs!

El grup per la convivència intercultural de l’institut, durant tot el semestre, hem pensat en diferents projectes que ajudessin a visibilitzar cultures i pobles, que gaudeixen de la seva pròpia història, identitat i art. Finalment, juntament amb al col·laboració imprescindible d’aquests artistes, donem a llum a un esdeveniment de música i ball on coneixerem ART en majúscules i gaudirem totes juntes.