Exposició: “Europa terra d’acollida”

foto-3-1

En el marc del projecte Erasmus+ tindrà lloc del 14 de novembre fins al 16 de desembre al Centre Cívic Casa Groga, una exposició de treballs de l’alumnat del nostre centre i del HEMS de Darmstadt (Alemanya).

Es tracta d’una mostra que recull els arbres genealògics de famílies immigrades a Darmstadt i a Barcelona. Tots ells tenen en comú que han vingut a Europa a la recerca d’un futur millor. L’alumnat ha fet una interpretació en còmic d’aquestes històries i petites animacions Stop-Motion sobre el tema des d’un punt de vista artístic i molt crític amb les polítiques europees d’immigració.

La inauguració tindrà lloc el dilluns 14 de novembre a les 12 hores al Centre Cívic Casa Groga amb l’assistència de l’alumnat autor de les obres.