Comença el segon curs del projecte Erasmus+

Amb l’experiència d’un intens primer any en el que vam rebre la visita dels nostres sòcis europeus (Alemanya, França, Polònia, Romania i Turquia) al mes d’abril, iniciem ara les feines del segon curs sobre el projecte Erasmus+ que tracta el tema de refugiats i immigrants des de diverses perspectives.

A Barcelona treballarem amb l’alumnat de 4t de Biologia i Geologia la confecció d’arbres genealògics personals, amb la intenció que l’alumnat s’adoni de la procedència de la seva família i valori la seva possible diversitat. Atès que l’objectiu final del projecte és obtenir un curtmetratge, també pensarem possibles filmacions relacionades amb l’arbre.

L’alumnat de Batxillerat serà l’encarregat de fer animacions i dibuixar còmics al voltant de les històries més interessants. També intentarem crear una dramatització sobre el mateix tema. Un altre grup està preparant la filmació d’una nova entrevista amb una persona que ha emigrat al Regne Unit. Finalment l’alumnat tecnològic continuarà amb el seu treball sobre l’arquitectura efímera present als camps de refugiats.

Al mes d’abril de l’any vinent, un grup de persones (professorat i alumnat) viatjarem a Darmstadt (Alemanya) per tal de trobar-nos un altre cop amb els nostres col•legues i intercanviar els nous treballs realitzats.