DEBAT a l’UB

El passat dijous 27 d’abril dotze alumnes de la familia d’Administració i Gestió van participar en el torneig de Debat organitzat per la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La jornada va començar a les 9:30h del matí i es va portar a terme tres Debats diferents. Es van formar equips de 2 i 3 oradors en què havien de defensar o rebatre la moció que se’ls donava, mitjançant el sistema Parlamentari Britànic, és a dir, formant part de les Cambres altes i baixes de govern i de l’oposició.

Tots els premis van ser integres per als alumnes participants de l’Institut Vall d’Hebron, i les categories premiades van ser:

Primer millor orador: Eric Luján (1r AF A)

Segon millor orador: Marta Vasylyeva (1r AF A)

Tercer millor orador: Dani Acedo (1r AF B )

Primer equip campió: Marta i Eric Luján (1r AF A)

Segon equip campió: Sheila Recio (1r GA A), Lucía Segura (1r GA A) i Saray Cortés.

Tercer equip campió: Javi Ezquerro (1r GA A), Estefany Campos (1r GA A) i Axel Costa( 1r GA A)

– Participació: Rubén Auban, Deyvid Lovera, Andrea González (1r AF B)

Donem l’enhorabona a tots els participants i animem a que segueixin formant part d’aquestes activitats.