Concurs de talents 2020

Ja tenim aquí els vídeos més esperats de l’any!

Aquest curs el coronavirus no ens ha deixat gaudir plegats del nostre tradicional Concurs de talents al glamurós teatre de l’institut, en directe, amb el caliu del públic i l’escalfor dels companys; però el virus no ens ha guanyat la batalla i l’hem esquivat amb enginy i il·lusió. Com? Doncs, gràcies a la implicació i el talent dels nostres alumnes, hem pogut preparar el concurs amb previsió: els participants s’han gravat a casa seva (o al carrer o a l’institut…) i ens han enviat l’actuació amb antelació, cosa que ens ha permès muntar uns vídeos ben xulos amb presentadors i presentadores inclosos, talment com un programa got talent!

Aquest divendres 18 de desembre, cada grup-classe ha vist aquests vídeos a la seva aula i, en acabar, tots els alumnes han votat el seu candidat favorit amb el mòbil a través d’un formulari creat ad hoc.

Així doncs, aquí us deixem els enllaços als vídeos de les actuacions de l’ESO i el Batxillerat.

Aprofitem per agrair, com sempre, la col·laboració de tot l’alumnat i professorat implicat, ressaltant especialment l’inestimable aportació de les presentadores de l’ESO, Marian i Carla, i dels presentadors de Batxillerat, Jefrey i Nazan, i la sempre generosa aportació de l’AMPA que, amb els seus premis, ens permet un plus ben atractiu per als guanyadors. A part, una altra vegada tornem a donar les gràcies al Jefrey per ajudar-nos amb el muntatge del vídeo de BTX; com sempre, una edició high level!!!

Ara sí, a gaudir dels vídeos!!!!!