Carnestoltes 2019

El passat 1 de març vam celebrar la festa de Carnestoltes al nostre centre i els alumnes d’ESO i Batxillerat van ser els protagonistes exclusius de la jornada!

En efecte, aprofitant el talent del nostre alumnat vam organitzar un concurs de comparses de grup en què els alumnes s’havien d’organitzar per tutories i preparar una disfressa i una posada en escena per mostrar davant de tothom el dia de Carnestoltes.

La proposta va tenir èxit i vam gaudir d’una participació massiva per part de les tutories. El resultat va ser un concurs de comparses de grup molt renyit en què l’AMPA, que va col•laborar com a jurat, va premiar les classes guanyadores amb un regal per a tot el grup.

Ens ho vam passar d’allò més bé! Al Facebook de l’institut us deixem amb les fotos més destacades de la jornada!