Agraïments de 1r d’ESO a 4t d’ESO per Tots Sants

El passat 29 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO van sorprendre els de 1r amb una marató de contes de terror al teatre del centre en motiu de la jornada de Tots Sants. En acabar, els alumnes de 1r van pujar a les seves classes i van preparar unes cartolines amb agraïments per als de 4t, per expressar-los la seva gratitud per l’esforç i la iniciativa.

I avui, a l’hora de tutoria, els delegats i delegades de les tres classes de 1r han pujat a les aules de 4t per sorprendre’ls amb aquestes cartolines i, de pas, els han pogut donar les gràcies personalment. Val a dir que que els de 4t no s’ho esperaven i s’han emocionat molt!!!

Us deixem a continuació les fotos dels delegats i delegades de 1r i 4t d’ESO en el moment del lliurament de les cartolines.