5 alumnes de 1r i 2n d’Eso premiats per Poesia en acció!!

Cinc alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut han estat premiats per Poesia en acció! El premi consisteix en  la  publicació d’un llibre amb els seus poemes i la possibilitat de llegir-los en públic!

Amb l’alumnat de 1r i 2 d’ESO, a la classe de català,  vam fer un taller poètic durant un mes.  Van sortir poemes magnífics, i per això, vam decidir presentar-nos a Poesia en acció.

De deu poemes que vàrem enviar ens n’han premiat sis!

Poesia en acció és una associació que treballa per  a l’educació en valors a partir de la poesia des de  fa més de vint anys.

Els beneficis d’aquesta marató solidària, que es va celebrar el dissabte 18 de juny al Pati Llimona de Barcelona,  es destinaran a  ajudar nens i nenes amb malalties greus per tal de vèncer la por i guanyar confiança mitjançant la fundació Make a wish.

Els alumnes premiats són: Lea Serrato (1r d’ESO), Aharon Fernández (2n d’ESO), Noa Tabares (2n d’ESO), Lucía Cebrià (2n d’ESO) i Àlex Vidal (2n d’ESO).

Enhorabona!!!

Les aules estan plenes de poetes!!!

A continuació adjuntem alguns vídeos de l’activitat:

Vídeo 1

Vídeo 2