3r. Campament d’innovació

El passat dimarts 6 de febrer va tenir lloc el 3r Campament d’innovació a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona (EHTB). Aquest esdeveniment va ser organitzat conjuntament pels Departaments de FOL de l’Institut Guineueta, l’Institut Vall d’Hebron, l’ Escola Tècnico Professional Xavier i la mateixa Escola d’Hoteleria. Amb projectes com aquest es vol incentivar la resolució de problemes i l’esperit creatiu de l’alumnat de Formació Professional mitjançant el treball en equip i l’intercanvi d’experiències.

Uns 60 alumnes d’FP van participar en equips mixtes per resoldre un repte amb l’assessorament del professorat de FOL. Després, els equips van presentar els seus projectes innovadors. Tots els participants van rebre un reconeixement per la seva aportació.

Va ser una experiència molt enriquidora tant per als joves participants com pels docents i professionals que van intervenir. Esperem poder repetir i continuar treballant en el camp de la innovació, la creativitat i l’emprenedoria a l’àmbit de la FP.